czwartek, 1 marca 2012

Wszystko o włosach : *

Heloo beautiful's .
Cześć wam , moje czytelniczki. Bardzo długo się zastanawiałam nad tym co by wam tu ciekawego napisać tak aby was zaciekawiło , zainteresowało oraz skłoniło do tego abyście częściej mnie oglądały.W ciągu dnia do głowy wpadały mi różne tematy ale stwierdziłam że z racji tego że uczę się bardzo dużo o włosach to napisze wam wszystko na ich temat.
Służą jako dekoracja , ozdoba czasem ocieplenie. Bywają kręcone i proste , gęste i rzadkie , cienkie i grube tłuste i suche słabe albo mocne .Można się urodzić blondynką brunetką szatynką blondynką albo rudą. Wbrew przesądom blondynki to nie koniecznie idiotki, brunetki namiętne , a rude fałszywe. Trafiają się fałszywe brunetki ( te farbowane ) , rude erotomanki a blondynki z największym IQ. 
Włosy są jak paznokcie zbudowane są z białka zwanego kreatyną, a melanina decyduje o ich kolorze.
Włosy nastolatki.
Niech ich diabli : D
Przetłuszczają się , nie przyjemnie pachną , nie układają się oraz zmieniają się w żałosne strąki. Możemy się ogolić na łyso , ale na głowę jeszcze nie upadłyśmy.
Ostrożnie z farbą !
Nie pasuje ci już kolorek , blond wyszedł z mody, masz apetyt na rude ? fioletowe ? buraczkowe?
Farba niszczy , nawet ta w najlepszym gatunku.Jeśli masz serdecznie dosyć swoich włosów naturalnych , możesz je sobie urozmaicić dyskretnie - szamponem gdzie po paru tygodniach zmyjesz. Szampony włosów nie niszą .
Jak pielęgnować suche włosy ?


Aby włosy nie wyglądały jak siano, nie puszyły się, nie elektryzowały i nie były wysuszone trzeba o nie specjalnie zadbać. Jak je nawilżyć? Oto kilka porad:
1. Jeśli używasz suszarki to w grę wchodzi tylko chłodny podmuch i odległość min. 20 cm od włosów.
2. Na czas regeneracji włosów zrezygnuj z prostownicy i lokówki.
3. Używaj szamponów do włosów suchych.
4. Używaj szczotki z naturalnego włosia. Te z elemantami gumowymi i plastikowymi elektryzują włosy.
5. Unikaj chłorowanej wody i wystawiania włosów na mocne słońce.
6.Nie myj włosów codziennie, woda je wysusza.
Co robić aby włosy były mocne i nie wypadały ?

Najpierw zacznijcie od brania skrzypu polnego są to witaminy i wpływają na brak wypadania włosów.Używajcie przede wszystkim odzywek i szamponów! Zrezygnujcie z takiego cuda jak prostownica/karbownica/ lokówka. 


Codzienne mycie głowy niszczy włosy i sprzyja przetłuszczaniu !! BZDURA ! Mycie co dzień łagodnym szamponem robi włosom dobrze i usuwa ze skóry nadmiar sebum.
Co ja robie by moje włosy nie były suche , puszyste i wypadające ?
Używam specjalnego spreju przed prostowaniem lub kręceniem ich, by ochronić je przed ciepłem.
Polecam :
1.SYOSS Spray Stylizujący Heat Protect .
2.Got2B Guardian Angel Heat Protection .
3. Schwarzkopf, Got2b Straight On, Protecting Straightening Spray.


Co robić gdy włosy się kruszą ?
Odmówić sobie prostowania ich , suszenia . Używać dopasowanych do właściwych włosów odzywek oraz uważać na własną dietę.

Komentujcie , udostępniajcie . Piszcie co was ciekawi . CZEKAM !!

8 komentarzy:

  1. Twój blog też jest spoko ;) zapraszam do siebie częściej, jesli chcesz mozesz dodać mnie do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa nota, dużo się można dowiedzieć ^^
    Zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś próbowałam zrezygnować z lokówki (sporadycznie używam prostownicy) ale jakoś nie mogę się z niej wyleczyć, jest ona podstawową rzeczą w mojej toaletce : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna notka :)
    na pewno mi sie przyda, bo moje włosy są suche i zniszczone :(

    Dodaje do obserwowanych i bedzie mi bardzo miło jesli i Ty mnie dodasz ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie przechodzę terapię anty prostownica, bo bardzo chcę zapuścić włosy, jednak nie widzę efektu, żeby choć 1 cm urosły ;)

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam suche wlosy. I fakt, odstawienie suszarki czy prostownicy to dobry pomysl. Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie- a jeśli masz ochotę, możemy się poobserwować, będzie mi miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie, bardzo chętnie dodam :) i dziękuję za komplement!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy dodany tu komentarz.
Spam oraz obrazliwe moją osobe komentarze nie będą akceptowane.