środa, 29 lutego 2012

Tatoos??

hejka kochane : *
Pisze dopiero teraz ponieważ spędziłam wspaniały dzień z moim chłopakiem więc zbytnio nie miałam dostępu do komputera. Nie bójcie się nigdy o was nie zapominam .
Za inspirowały mnie dziś  "Tatuaże" . Tatuaże które nie są zbyt duże ale za to bardzo fascynujące oraz modne.Bardzo często można zauważyć różne kombinacje , wzory na wytatuowanych rekach plecach ramionach u nastolatek i nie tylko.
A tak o to one wyglądają :












I jak ?
Ja jestem nimi zachwycona . Są bardzo delikatne i nie zbyt duże.Sama nie mam żadnego tatuaża, z powodu mojego młodego wieku nie chciałam o szpicować sobie ciała ale teraz dają mi one trochę do myślenia.
Nie jestem ekspertem ale spędziłam trochę czasu by wam opisać, jak zadbać oraz pielęgnować tatuaż tusz po jego zrobieniu.
Wystarczy :
Po trzech  godzinach zdjąć opatrunek umyć bardzo dokładnie ciepłą wodą i mydłem osuszyć delikatnie ręcznikiem i odczekać ok 20 min.
Posmarować maścią specjalną najlepiej "Bepanthen" lub "Alantan Plus" oraz smarować 3-5 razy dziennie nie zaklejając go.
Przez około dwa tygodnie unikać słońca, solarium i pływania oraz nie drapać aby nie zrobić rany albo strupa.
Tatuaż jest w pełni wygojony oraz bezpieczny w momencie, gdy wytatuowana powierzchnia skóry staje się jednolita i matowa . Zajmuje to około 4 -5 tygodni.
Jeżeli chcesz, aby kolory twojego tatuażu pozostawały  przez długie lata. Podczas opalania smaruj się kremem z filtrem przeciwsłonecznym.


Jest mnówstwo styli tatuaży. Te należą do stylu "Tribal " .Na tatuaż można się zastanawiąć latami , Łatwo jest go zrobić ale już trudniej zlikwidować więc warto sie dobrze zastanowić oraz przemyśleć dwa razy zanim się podejmie taką decyzje .
Dziekuje za ogłądanie mojego bloga oraz go komentowanie go .
Dostałam również propozycje nakręcania filmików dla was nad którymi się zastanawiam :**
Dobranoc Skarby
kiss : *

4 komentarze:

  1. mi też się podobają, ale bardziej wolę w formie napisów itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy i ostatni wymiatają *-*
    Ślicznee ! ;33
    Zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. tatuaze <3 moj narzeczony ma skorpiona i fauna na stopie, wygladaja rewelacyjnie;) dlatego i ja planuje skusic sie na takie cudo, tez w okolicach stopy, zeby ladnie prezentowal sie w szpilce albo w balerinkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tatuaże ale sama bym sobie nigdy nie zrobiła ;) Nie pasują do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy dodany tu komentarz.
Spam oraz obrazliwe moją osobe komentarze nie będą akceptowane.