poniedziałek, 24 grudnia 2012

Ready Gifts

Ho Ho ho wszystkim ;*
Właśnie skończyłam smażyć pierogi, i mogę powiedzieć ,że to nie moja specjalność, jedne ładnie się rumienią natomiast kolejne czarne jak z węgla, miejmy nadzieje ,że się rodzina nie potruje :D
Jestem jeszcze w prożku aczkolwiek za jakieś 2 godzinki zamierzam umalować oko. A wy ? Gotowi do kolacji ? Bo u mnie prezenty czekają z nie cierpliwością na ich odpakowanie.
Z okazji Świąt chciałam złożyć wszystkim moim czytnikom wspaniałych, pogodnych, radosnych oraz magicznych Świąt Bożego Narodzenia, że jesteście tu ze mną już od ponad roku i miejmy nadzieje ze będzie nas tu więcej. Spełnienia najskrytszych marzeń i tych dużych i tych mały, mniej smutku a więcej radości bo to ten czas wybaczania! ;* 





Buziaki ;*

6 komentarzy:

Dziękuje za każdy dodany tu komentarz.
Spam oraz obrazliwe moją osobe komentarze nie będą akceptowane.