piątek, 28 grudnia 2012

Christmas Gifts

Cześć..
Mam lekkie opóźnienie w blogowaniu ponieważ złapał mnie ból głowy, katar oraz nieustanny kaszel który męczy mnie od wczoraj a to tylko wina tego Brytyjskiego cholernego wiatru który nie pozwala nawet spać po nocach ! W dzisiejszej notce pochwale się wam co przyniósł mi nasz słynny Mikołaj.
















Piżama - Mickey Mouse 
Little Black Dress - 50 ml
Treselle - 50 ml
Perfumetka - Little Red Dress - 15 ml
Dazzling Diva - Świecące Kuleczki 
BC Body Collection 
Słodka ta piżama prawda ? ;D

Do usłyszenia ;*

8 komentarzy:

  1. Przesłodka piżama :D I little black dress, którą uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty dostałaś od tego mikołaja:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piżama baaaardzo słodka i te kapciochy :)
    Też mam Treselle, uwielbiam ten zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie tu masz ! <3
    Zapraszam na bloga oraz do polubienia
    http://www.facebook.com/mojamoda16
    ;** BEDE BARDZO WDZIECZNA!

    OdpowiedzUsuń
  5. super prezenty dostałaś ;)) + obserwuje ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy dodany tu komentarz.
Spam oraz obrazliwe moją osobe komentarze nie będą akceptowane.