niedziela, 16 grudnia 2012

Hair Inspirations / Ideas

Cześć kochani ;*
Mój dzisiejszy nastrój niedzielny stwierdzam jako bardzo pozytywny. Poprzedni tydzień był bardzo nerwowy oraz pracowity , aczkolwiek  nowy tydzień myślę ,że będzie posiadał mniej stresujących momentów. Mogę już stwierdzić udany nowy tydzień gdyż jutro pozostaje pod pierzynką od samego rana. Uwielbiam ten stań ciepłego kocyka gdy w okno stuka zimny mroźny deszcz z wiatrem a ja się grzeje przy kominku z gorącą herbatą :)
Dzisiaj jedna z moich ulubionych notek, czyli "Włosy". Nowe Inspiracje " dzienne" oraz "wieczorowe" stylizacje. Dodam tylko jeszcze jedno, zajęłam pierwsze miejsce w konkursie klasowym na najładniejszą oraz najlepszą fryzurę wieczorową. hihi
Zdjęcia mojej stylizacji możecie zobaczyć tu ( Klik ) oraz ( Klik )
A wam jak się podoba ?

Moja stylizacja ( klik ) oraz ( klik ). Jak wam się podoba?












Spokojnej nocy :*


8 komentarzy:

  1. Dziękuje ;-)
    Również zapraszam. :)

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. kokardka wygląda słodko ! ale nie mam takich zdolności :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz może, za ile to farbowanie pastelami znika?

    OdpowiedzUsuń
  4. wow nice inspirations!!! Maybe we follow each other !? Let me know , follow me & i´ll follow back :) Many greetings www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Na pewno kiedyś wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te włosy :0 pozdrawiam i zapraszam do nas w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy dodany tu komentarz.
Spam oraz obrazliwe moją osobe komentarze nie będą akceptowane.