piątek, 23 sierpnia 2013

WARNING!

Hej ! 
Wczoraj spotkała mnie jak i moich najbliższych bardzo niemiła sytuacja. Na znanym portalu społecznościowym "FACEBOOK" zostały utworzone fałszywe profile. Znalazła się tam również moja osoba o moim Imieniu i podrobionym Nazwisku jak i mojego chłopaka. Moje nazwisko zostało z fałszowane oraz zmienione oraz ponad 120 moich zdjęć zostało opublikowane oraz dodane bez mojej świadomości oraz zgody. Na szczęście to konto zostało już usunięte , lecz mimo wszystko ostrzegam tych którzy z premedytacją i ze świadomością pobierają oraz publikują MOJE zdjęcia bez mojej wiedzy i zgody gdyż wszystkie fałszywe konta pod moim imieniem będą zgłaszane oraz karane. Mój blog jest objęty prawami autorskimi i nie życzę sobie pobierania kopiowania oraz dodawania moich prywatnych zdjęć. Inaczej zostanie to usunięte oraz zgłoszone :)






\





4 komentarze:

  1. żal więcej fotek się nie dało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz z tym problem , absolutnie nikt nie karze ci tu zagladać :)

      Usuń
  2. 'Podswiadomoscia' - Podswiadomosc jest wtedy kiedy ktos robi cos nieswiadomie, czyli nieumyslnie, wiec w tym wypadku bedzie *swiadomie*. Drugi blad to 'karalne', karalne, w tym wypadku powinnas napisac karane lub ukarane, cos moze zostac ukarane a nie ukaralne. Piszac bloga sprawdzaj, to nie tylko bedzie brzmialo ale i duzo sie nauczysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuje :) Błędy już poprawione :) Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuje za każdy dodany tu komentarz.
Spam oraz obrazliwe moją osobe komentarze nie będą akceptowane.