piątek, 23 sierpnia 2013

Hairdressing Uniform

Cześć :)
Dzisiejszy dzień spędziłam naprawdę nad zwyczajnie. Zaraz mam zamiar wskoczyć pod ciepły prysznic a dla was wstawiam zdjęcia uniformu na mój pierwszy rok fryzjerstwa który jak wiecie zaczynam od września. We wrześniu również otrzymam mój własny sprzęt na którym będę mogła się uczyć , który nie powiem grosze nie kosztował. Dzięki temu ,że będzie mój będę znacznie częściej aktualizować zakładkę z moimi pracami -fryzurami . Spokojnej nocy :)







9 komentarzy:

  1. sliczna :)

    Zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogpspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś fryzjerka? ooo, to ciekawe ;p
    best-frieend.blogspot.com zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Mówisz, że masz dryg do fryzjerstwa? Przyznam, że też lubię pokombinować z fryzurami, ale myśl, że trzeba 'pedałować' w salonie 8 godzin to jest przerażające:D ale czego nie zrobi się dla pasji:) Pozdrawiam i.. zapraszam do siebie Pola <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy dodany tu komentarz.
Spam oraz obrazliwe moją osobe komentarze nie będą akceptowane.