poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Słoneczne Okolice

Cześć ;*
Po ciężkim dniu pełnych przygód zawitałam tu ponownie. Mówiąc szczerze jestem tu codziennie, przeglądam blogi lecz nie mam czasu odpisywać na komentarze czy tez z własnej woli odezwać się do innych blogerek tak więc szybko i na temat , chce pochwalić moją Brytyjską pogodę która wysuszyła nam do sucha te zimne i mokre chodniczki. Teraz nareszcie mogę wrzucić na siebie letnie wygodne balerinki. 
Jeśli znajdę chwile , to na pewno wrzucę wam również nie wielka ilość zdjęć moich nowych nabytków które nabyłam w Słonecznym Cardiff. 

Do usłyszenia ,ściskam ;*





3 komentarze:

  1. Pięknie!:D Uwielbiam słoneczne fotki po dłuuuugiej zimie:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, jakie piękne niebo! Zabierz mnie do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy dodany tu komentarz.
Spam oraz obrazliwe moją osobe komentarze nie będą akceptowane.