niedziela, 14 kwietnia 2013

Cute Sleepers

Witam was.
Już miałam w planach się do was wczoraj odezwać lecz nie miałam poczucia czasu. Z samego rana wzywał mnie fotograf po czym cały dzień spędziłam na wymyślaniu oraz ćwiczeniu paru fajnych fryzurek a efekty możecie zobaczyć w górnej zakładce o nazwie " Moje prace - Włosy" lub klikając na poniższy link :
Wszystkie zdjęcia zostały posegregowane, odświeżone oraz zaktualizowałam te najświeższe. 
Komentujcie.
Pogoda wciąż ta sama. A ja posiadam duży sentyment do ciepłych akcesori szczególnie w takie pochmurne oraz szare dni tak więc domyślając się po temacie na moje nogi trafiły nowe urocze kapcie.
Postaram się wieczorem dodać recenzje dwóch lakierów które również złapałam na sobotnim bazarku. 
Miłego dnia.!

Peacocks - 5.00



4 komentarze:

Dziękuje za każdy dodany tu komentarz.
Spam oraz obrazliwe moją osobe komentarze nie będą akceptowane.