poniedziałek, 27 października 2014

Hospital update

Hej,
tak jak planowałam dodaje jedną z porządniejszych notek dotychczas. Mój blog jak i moi obserwatorzy którzy już pewnie dawno się na mnie zawiedli, czuję, że potrzebują i zasługują na  odrobinę wyjaśnień. Brak mojego częstego blogowania to głównie powód, roku szkolnego który zaczął się jak dla mnie zbyt szybko. Od początku roku szkolnego miałam ustaloną wizytę w szpitalu gdzie miałam planowany zabieg wyrywania dwóch górnych piątek. Zabieg został wykonany pod pełną narkozą. Powód z jakiego musiałam się stawić do szpitala to krzywe wyrastanie zębów które wyrastały na podniebieniu. Szwy które miałam pozakładane były w całości rozpuszczalne tak też odbyło się bez powrotów do szpitala. Na szczęście to już za mną, ponieważ jak się domyślacie zabieg został wykonany we Wrześniu tak więc czuje się świetnie. 

Wstawiam wam też również mała foto relacje.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy dodany tu komentarz.
Spam oraz obrazliwe moją osobe komentarze nie będą akceptowane.