wtorek, 29 października 2013

London Event Shopping

Hej!
Wycieczka do Londynu, przyniosła mi dużą okazje oraz korzyść ze względu na niskie ceny produktów. Tym razem skusiłam się na produkty do włosów firmy "Osmo". Ze względu na moje suche oraz pozbawiony życia włosy, produkty które przywiozłam ze sobą, największa uwagę skupią właśnie na te cechy moich włosów.
Zdają egzamin , szczególnie olejek "Berber Oil" dzięki któremu moje włosy się nie kruszą oraz są lśniące. Z pewnością go polecem.
Dodaje dla was również link gdzie znajdziecie przeróżne produkty firmy OSMO, na pewno każda znajdzie tam coś dla swojego typu włosów.









Sprej wspomagający by włosy były dłużej proste.




Serum do włosów. Włosy lśniące , miękkie. Najlepszy dla włosów kręconych jak i prostych.


Olejek do kuracji włosów. Włosy miękkie, gładkie oraz lśniące. 


 Wax oraz maseczka do włosów. Maseczka świetnie pomaga dla włosów, kruszących , zniszczonych oraz popalonych.


Oraz szczotka zwana " Tangle Teezer"
Nie wyrywa, nie ciągnie oraz co najlepsze, rozczesuje bez problemu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy dodany tu komentarz.
Spam oraz obrazliwe moją osobe komentarze nie będą akceptowane.