niedziela, 1 września 2013

Stay Healthy

Hej !
Przez ostatni miesiąc walczyłam z moimi nadrobionymi kilogramami które przybyłam w trakcie aktualnych wakacji które kończą się już co dla nie których dzisiaj.
Nie powiem jednak że się poddałam aczkolwiek przerwałam tę walkę na parę ostatnich dni wakacji po czym wrócę do formy w roku szkolnym. Dla niewierzących bardzo ciężko pracowałam , bo mówiąc szczerze ciężko jest zgubić to co się tak łatwo nadrobiło. Silna wola nie jest łatwa szczególnie wieczorami.
Moje oszczędne rady:
  •  Biegać regularnie wieczorami oraz ćwiczyć w domu.
  • Jeść 4 dania dziennie ( Ostatnie przed 18 )
  • Wykluczone są słodycze , jedzenie na mieście oraz płyny gazowane.
  • Pić dużo wody !
  • Jeść dużo warzyw i owoców.

Dla motywacji że nie jesteście same dodaje zdjęcia. Trzymam kciuki że i wy możecie i potraficie :)













8 komentarzy:

  1. swietnie wygladasz:D mniam ile pysznosci ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetną masz figurę! :)
    Co do Twoich rad - próbowałyśmy wiele razy, ale bez słodyczy nie ma życia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszności <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę teraz na takie pyszności:D


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam sie ze powinno sie pic duzo wody ale na pewno nie smakowej....

    OdpowiedzUsuń
  6. Pożycz troszeczkę swojej motywacji:) Miałam chęci na biegi, ale szybko minęły. Dosłownie po 5 dniach. Po rozpoczęciu roku troszeczkę sobie odpuściłam i już źle się to skończyło dlatego zaraz po tym jak wyzdrowieje startuje ponownie! Pozdrawiam Pola <3

    Zapraszam do swojego świata <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy dodany tu komentarz.
Spam oraz obrazliwe moją osobe komentarze nie będą akceptowane.