piątek, 12 października 2012

Cotton Scarves :)

Cześć wam. Dzisiejszy dzień jest mega ! Słońce i lenistwo to to co kocham !
Jutro wybieram się na urodziny to znaczy ( mam taki zamiar) zbytnio nie będę się pogłębiać w ten temat tylko zacznę od konkretów :)
Przygotowałam dla was parę inspiracji.  Mam na myśli Bawełniane szaliki. Ze względu na to iż mamy jesień w sam raz będą ona nam niezbędne. 














Mi znacznie najbardziej przypadły do gustu 2 i 4 !
A wam ? Macie może już jakiś podobny ?
Głównie znalazłam zdjęcia w internecie, lecz znając życie na pewno bawełniane szaliki znajdziecie w dobrych sklepach jak;

H&M
New Look
Top Shop
New Yorker

Pozdrawiam i Życzę miłego przedwieczoru!
kiss

20 komentarzy:

  1. wszystkie są piękne <3 uwielbiam takie szaliki!

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się podobają 3 przedostatnie <3

    jak już spróbujesz ją zrobić, to koniecznie pokaż ;)
    dziękuję za miłe słowa pozostawione na moim blogu i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne inspiracje :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania śliczna bransoletka ! :)
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-bettybizuteria.html

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham ciepłe szaliki w tym sezonie juz sie w taki zaopatrzyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham wszelkie szale,szaliki,chusty - wszystko czym mozna sie utulic!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 i 2 są przepiękne *.*
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie, jak chcesz to obserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam je<3
    Nowe notki;]
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne są te inspiracje, najważniejsze aby był ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pod tym względem lubie zime, bo kocham ciepłe szaliczki : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy dodany tu komentarz.
Spam oraz obrazliwe moją osobe komentarze nie będą akceptowane.