wtorek, 3 lipca 2012

Rzemykowo- kolorowe Bransoletki

Hejka dziewczyny. Co tam u was ? U mnie wszystko w porządku , pomijając moją straszliwie brzydką Angielską pogodę to jest ok. Dzisiaj pisze do was ze znacznie nowym tematem. Jest on natomiast on o bransoletkach. Bardzo lubię zmieniać się na różne sposoby , ponieważ wszystkie nowości szybką stają się starociami a , a więc mniej jednak dzisiaj zrobiłam to po raz kolejny. Od paru dni przyglądam się dziewczyną które noszą na co dzień rzemykowe i kolorowe bransoletki na nadgarstkach i szczerze mówiąc spodobało mi się to. Ja również, dzisiaj przygotowałam dla was "mini" zestaw moich bransoletek , nie zawiera on mnóstwo kolorowych sznureczków ale mam nadzieje ,że z czasem i ja uzbieram coś co będzie przypominało mi różne chwile a co najważniejsze wakacje 2012.



I jak wam się podoba mój zestaw ? 
Z biegiem czasu postaram wam się na bieżąco pokazywać co do nich doszło a co dołożyłam.
A teraz parę inspiracji , może i one również was zachęcą do spróbowania nowego kolorowego stylu.









Kiss :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy dodany tu komentarz.
Spam oraz obrazliwe moją osobe komentarze nie będą akceptowane.