środa, 25 kwietnia 2012

Jak możemy wyszczuplić twarz ?

Hejka. Pogoda marna. Pada i pada, a o powrocie do domu w ogóle nie ma o czym mówić. Zmokłam do suchej nitki, po czym odczułam lekkie kichanie. A u was ciepło , a może zimno ? 
Jak wyszczuplić twarz ? To z jednych pytań które zostały mi zadane.
Na to pytanie , szczerze mówiąc nie znałam odpowiedzi, więc zasięgłam po informacje do internetu . Po długim czasie przeglądania, mam dla was trochę nowinek dotyczących "jak wyszczuplić twarz ? " Dzięki takim pytaniom , ja również mam możliwość dowiedzenia się paru ciekawostek o których nie miałam zielonego pojęcia. Zachęcam do zadawania mi więcej takich pytań a mam nadzieje ,że na każde znajdę jakąś odpowiedź.
Wyszczuplić twarz można dzięki regularnemu odchudzaniu się . Moim zdaniem to najważniejszy punkt w wyszczupleniu sobie twarzy. Przy odchudzaniu, nie tylko gubimy zbędne kalorie z dolnego miejsca ciała , ale również z twarzy. Bywają przypadki ,że na osoby szczupłe taka metoda nie działa. Co w tedy robić ? 
Wtedy potrzebny jest naprawdę dobry makijaż aby podkreślił nam nasze rysy twarzy. 
Jednym typem makijażu jest róż na policzki. On lekko podkreśli nasze rysy a za również lekko wyszczupli.
Zacznijmy od wyboru odpowiedniego odcienia kosmetyku. W zależności od typu urody sięgnijmy po róż w kolorach ciepłych (np. beżowy, brązowy, czekoladowy, brzoskwiniowy) lub w chłodnych (różany, liliowy). Przyjmuje się zasadę, wedle której blondynki o chłodnej karnacji stosują ciepły makijaż, a brunetki odwrotnie (chyba że zależy im na uzyskaniu efektu latynoskiego). Jeżeli dopiero zaczynacie swoją przygodę z różem do policzków, wybierzcie kosmetyk w kamieniu, a nie w kremie dużo prościej nałożyć go na twarz, najlepiej grubym, ukośnie ściętym pędzlem.
Do każdego kształtu twarzy pasuje innym makijaż.

Macie twarz kwadratową? Wasze rysy będą wyglądały na bardziej miękkie, jeśli róż zostanie położony poniżej kości policzkowej, odrobinę na żuchwie i na kątach czoła .
Twarz trójkątną? Odrobina różu na brodzie i policzkach, aż do skroni, sprawi, że twarz stanie się delikatniejsza, a rysy bardziej subtelne.
A może twarz owalną? Na pewno chciałybyście nadać jej wyrazistości. W tym celu nałóżcie róż na linii od skroni do kącików ust.                                                                         
Mam nadzieje , że w jakiś sposób pomogłam tym osobą które do tej pory miały z tym problem. Dobry makijaż może sprawić cuda. Uwierzcie. Miłego wieczoru.  Buziaki . ;* 


5 komentarzy:

Dziękuje za każdy dodany tu komentarz.
Spam oraz obrazliwe moją osobe komentarze nie będą akceptowane.